Jeżeli posiadają Państwo przedmioty do sprzedaży zachęcamy do kontaktu mailowego, telefonicznego lub przez naszą stronę na FB.

Wcześniej prosimy o zapoznanie się z listą poszukiwanych przez nas pozycji znajdującą się w zakładce SKUP.

Uwaga: możliwe jest osobiste spotkanie w Tarnowie jednak konieczne jest telefoniczne ustalenie terminu spotkania. Dojeżdzamy także bezpłatnie do klientów na terenie województwa małopolskiego i podkarpackiego, szczegóły znajdują się poniżej.

W celu określenia naszego zainteresowania oferowanymi przedmiotami prosimy o skorzystanie z jednej z kilku możliwości, które ułatwią dokonanie oceny i udzielenie odpowiedzi:

1/ wysłanie zdjęć przedmiotów pod adres mailowy: skup@ahelios.pl

2/ przesłanie zdjęć przedmiotów za pomocą MMS lub komunikatora WhatsApp pod nr telefonu: 790-38-39-40

3/ wysłanie zapytania przez komunikator Facebooka - LINK do naszej strony na Facebooku

4/ wysłanie wiadomości sms z zapytaniem lub połączenie telefoniczne pod nr telefonu 790-38-39-40 (rozwiązanie sugerowane dla osób, które nie mogą wysłać zdjęć lub posiadają większą liczbę przedmiotów np z likwidacji mieszkania)

skup antyków

Ze względu na specyfikę przedmiotów istotnym jest przekazanie możliwie jak najwięcej informacji o przedmiotych, w tym wykonanie czytelnych zdjęć.

Odpowiadmy do 24 godzin, najczęściej jednak w ciągu 3-4 godzin przekazujemy odpowiedź dotyczącą naszego zainteresowania.

Następnie wspólnie z Państwem ustalamy cenę sprzedaży. Wpływ na nią ma kilka czyników takich jak rzadkość występowania na rynku danego obiektu, stan zachowania, czy sprzedawany jest w szerszym, spójnym zbiorze, a także oczekiwana forma sprzedaży (gotówkowa, komisowa). W przypadku uzyskania porozumienia uzgadniamy dogodny termin i miejsce spotkania w celu zawarcia transakcji, oferujemy wówczas również możliwość bezpłatnego dojazdu do klientów z województwa małopolskiego i podkarpackiego oraz zakup i odbiór na miejscu.

Dla osób z którymi nie możemy osobiście się spotkać oferujemy możliwość skupu wysyłkowego. Po ustaleniu ceny sprzedaży konieczne będzie przekazanie nam danych osoby sprzedającej (imię, nazwisko, dokładny adres, numer dowodu osobistego i telefonu) oraz numer konta bankowego na który mamy dokonać zapłaty. Następnie odsyłamy mailowo wypełnioną umowę, którą prosimy o wydrukowanie, podpisanie i dołącznie do przesyłki. Wzór umowy znajduje się TUTAJ. Po otrzymaniu od Państwa przesyłki z przedmiotem umowy dokonujemy jego weryfikacji po czym niezwłocznie zlecamy przelew. Jeżeli natomiast pojawią się rozbieżności kontaktujemy się z osobą sprzedającą celem wyjaśnień. Zalecamy wysłanie do nas przedmiotów przez Pocztę Polską jako paczka z ubezpieczeniem. Wszelkie koszty związane z umową łącznie z kosztem dostarczenia do nas pokrywane są przez antykwariat.

Zapraszamy do współpracy z nami.